وبلاگ

همه چیز درباره آینه بغل

همه چیز درباره آینه بغل ، عنوان مقاله امروز ساینو پارت می باشد. در این مقاله ابتدا به توضیح کاملی درباره این قطعه می پردازیم سپس مراحل تعویض آینه بغل خودرو را شرح خواهیم داد و همچنین در انتهای مقاله یک ویدیو با زیرنویس فارسی آپلود شده است که به طور کامل تعویض آینه بغل را آموزش می دهد؛ با ما همراه باشید.

….

آینه بغل خودرو

در گذشته خودرو ها به گونه ای بودند که آینه بغل نداشتند اما امروزه به علت افزایش تعداد خودروها و البته پیشرفت صنعت خودرو، آینه بغل به خودرو اضافه شد.

می توان گفت آینه بغل خودرو یک قطعه ای می باشد که در امنیت خودرو و سرنشینان تاثیر دارد زیرا راننده به وسیله آینه بغل می تواند اطراف خود را زیر نظر بگیرد و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

جنس آینه بغل خودرو معمولا از پلاستیک فشرده یا کائوچو می باشد و در برخی از خودروهای بروز این قطعه دارای چراغ راهنما نیز می باشد.

با وجود آینه بغل خودرو درصد تصادفات کاهش پیدا می کند و البته باید این را در نظر داشته باشید که تنظیم درست زاویه آینه اهمیت بالایی دارد.

همانطور که گفته شد خودروهای قدیمی آینه بغل نداشتند اما در حال حاضر اگر شما آینه بغل نداشته باشید ( به هر دلیلی ) توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهید شد.

با پیشرفت صنعت خودروسازی در طراحی خودروهای مدرن ، تنظیم آینه بغل ها خودکار شده اند و با یک دکمه ( کلید تنظیم آینه ) می توان جهات این قطعه را تنظیم کرد و نیاز نیست با دست جابه جا شود.

در خودروهای نسل جدید پس از پارک خودرو، آینه به طور خودکار بسته می شود و همچنین برخی از آینه بغل ها گرمکن دارند و در فصل زمستان بخار نمی کنند و جلو دید شما راننده گرفته نمی شود.

..

آینه بغل با چراغ LED

یکی از امکاناتی که آینه بغل ها می توانند داشته باشند چراغ LED است.

چراغ LED  به راننده کمک می کند در شب اطراف خود را بهتر ببیند و این چراغ زیر آینه بغل قرار دارد.

البته می توانید چراغ LED به عنوان یک آپشن به خودروتان اضافه کنید.

خرید آینه بغل

جهت سفارش آینه بغل خودرو به لینک مراجعه کنید

مشکلاتی که برای آینه بغل خودرو پیش می آید:

خرید آینه بغل

۱- شکستن آینه بر اثر برخورد :

در برخی از خودروها پس از پارک آینه بغل به طور خودکار به داخل تا می شود اما در خودروهایی که آینه بغل مکانیکی دارد شما باید پس از پارک کردن خودرو آینه را به سمت درب ها هدایت کنبد تا آسیب نبیند.

۲- تغییر ظاهری سطح آینه در طول زمان :

با گذشت زمان و برخورد باران و گردوغبار با سطح آینه بغل باعث می شود که سطح آینه خط و خش بردارد و در طول زمان نیز فرسوده شود.

شما می توانید این مشکل را با انواع پولیش ها ( با توجه به نوع آسیب دیدگی ) حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *